Схема Стив Амигуруми из Майнкрафт

Схема Стів Амігурумі гачком обов’язково сподобається шанувальникам культової гри Minecraft (Майнкрафт). Відкрию невелику таємницю – зв’язати Стіва набагато простіше, ніж здається на перший погляд 😉

vyazanaya-igrushka-minecraft-stiv

Для спрощення завдання і вам, і мені – будемо в’язати по картинці. В інтернеті я знайшла пікселізацію лише на 8 клітинок з одного боку. З розрахунком, що 1 піксель = 1 петелька, мені це було мало, оскільки я хотіла зробити для сина повноцінну іграшку, а не мініатюру.
Якщо в’язати по вихідній картинці, одна сторона голови виходить 8 рядів по 8 петель. Тому я збільшила пікселізацію в 2 рази (яке б число ви не обрали, воно обов’язково має бути кратним 2) – тобто помножила і кількість петель, і кількість рядів на 2. Таким чином, вийшло: 1 піксель на картинці з інтернету = квадрат з 4 СБН. Тепер голова – це куб, де кожна сторона складається із 16 рядів по 16 петель.
Перед початком роботи рекомендую переглянути відео повністю. Хоча в ньому і показаний етап складання, там є деякі важливі рекомендації, які стосуються також зміни розміру іграшки. Можливо, ви захочете зв’язати Стіва менше чи більше мого.
Нижче я залишу картинки з оригінальним розміром та картинку з моїм розміром голови для прикладу. Якщо ви в’яжете не на замовлення, а для себе, то я б рекомендувала для «проби» зв’язати маленького Стіва (за оригінальним розміром) зі 100% бавовняної пряжі (вона грубіша і краще тримає форму).

  • Розмір готової іграшки Стів, за умови використання вказаних інструментів та матеріалів – близько 22 см.
  • Рівень складності: середній.

Інструменти:

гачок №2;
маркер х3;
ножиці;
товста голка для зшивання деталей.

Матеріали:

пряжа YarnArt Jeans (40, 07, 33, 72, 03, 28);
наповнювач (у мене холофайбер);
шплінти 12-15 мм
(можна замінити на ґудзикове кріплення. ВІДЕО-УРОК).

Умовні позначення:
СБН – стовпчик без накиду;
ПР – прибавка;
ЗС – з’єднувальний стовпчик;
ПП – повітряна петля;
… : – номер ряду;
(…) – кількість петель в ряді;
3в1 – три стовпчики в одну петлю.

Іграшку в’яжемо по колу, з ЗС та ПП, щоб отримати чіткий, горизонтальний ряд. Якщо в описі не вказано зворотнього.

Вязати треба «хрестиками», тому що «галочки» помітно зміщуються по діагоналі. ВІДЕО-УРОК

Основну частину іграшки ми в’яжемо по колу, але саме тильні деталі (квадратики для «дна» та «кришки» іграшки) ми в’яжемо ПОВОРОТНИМИ рядами.

КВАДРАТИКИ ДЛЯ РУК І НІГ:

Нам треба 2 блакитні деталі, 2 бежеві та 2 сірі. В’яжуться вони однаково.
0: набираємо ланцюжок з 9 ПП, перший ряд в’яжемо починаючи з другої петлі від гачка. Наприкінці кожного ряду робимо 1 петлю підйому (ПП) і повертаємо в’язання.
1-7: 8 СБН (8)
8: восьмий ряд потрібний нам як для розміру деталі, так і для вирівнювання бічних сторін. Тому зв’язавши останню петлю 7-го ряду, ПП не робимо і в’язання не повертаємо. Переходимо на бічну частину і продовжуємо в’язати: СБН в першу петлю цієї сторони (вона ж остання петля попередньої сторони), 5 СБН, ПР в останню петлю (вона перша петля наступної сторони); переходимо на наступний бік (у нас там знаходиться початковий ланцюжок з ПП) і в’яжемо СБН у першу петлю (вона ж остання петля попередньої сторони, там уже є 2 СБН), 7 СБН; переходимо на наступну, останню сторону і в’яжемо СБН у першу петлю (вона ж остання петля попередньої сторони), 5 СБН, ПР. Обов’язково перерахуйте кількість петель на кожній стороні має бути по 8 петель.
Якщо все правильно – продовжуємо роботу. На блакитних деталях обрізаємо нитку із запасом для пришивання та закриваємо в’язаний ряд за допомогою голки. На бежевих та сірих деталях робимо ЗС та ПП, нитку не обрізаємо. Наступний ряд в’яжемо за задню стінку петлі.

РУКИ:
(продовжуємо в’язання квадратної деталі бежевого кольору)
1: цей ряд в’яжемо за задню стінку петлі 32 СБН (32)
2-16: без змін (32)
17: приєднуємо пряжу блакитного кольору і в’яжемо 32 СБН (32)
18-24: без змін (32)
Обрізаємо нитку коротко, закриваємо трикотажний ряд і м’яко набиваємо деталь. Якщо ви також робитимете руки на шплінтовому або ґудзиковому кріпленні, то «Кришку» поки не пришиваємо.

НОГИ:
(продовжуємо в’язання квадратної деталі сірого кольору)
1: цей ряд в’яжемо за задню стінку петлі 32 СБН (32)
2-4: без змін (32)
5: приєднуємо пряжу фіолетового кольору і в’яжемо 32 СБН (32)
6-24: без змін (32)
На нозі №1 обрізаємо нитку. На нозі №2 нитку не обрізаємо, і продовжуємо в’язати. Маркер ставити не обов’язково, тому що замість маркера у нас сходинка першої петлі. Набиваємо деталі м’яко.

ТІЛО:
Руки й ноги вже готові, залишилося тільки тіло. На малюнку в цьому ряду у нас приєднується пряжа блакитного кольору. Не забувайте дивитися на картинку, щоб правильно змінювати колір (ВІДЕО-УРОК по зміні кольору). І пам’ятайте: 1 піксель = квадрат із 4 СБН. Щоб було зрозуміліше – порівняйте нижче за дві картинки голови (одна з інтернету, другу зробила я).

1: 8 СБН по нозі №2 – це задній бік іграшки. Тепер знаходимо на нозі №1 «шов» і, відповідно, першу петлю ряду і, без додаткових ЗС, в’яжемо відразу по нозі №1 – 24 СБН. На двох ногах нам треба залишити по 8 петель на внутрішній частині «стегна», там де дві деталі стикаються. Цей шов ми закриємо пізніше. Тепер знову в’яжемо по нозі №2 – 16 СБН. У нас вийшло по 16 петель на передній та задній стороні та по 8 петель з боків. 16 петель у нас залишилися не пров’язаними між ногами. Цей шов ми можемо пров’язати СБН на етапі в’язання тіла (з боку сторони) або закрити голкою в самому кінці (48)
2-24: в’яжемо без змін по 48 СБН, не забуваючи змінювати колір пряжі по картинці. (48)
Обрізаємо нитку із запасом для пришивання до голови. Набиваємо деталь м’яко.

КВАДРАТИКИ ДЛЯ ГОЛОВИ:
в’яжемо 1 деталь пряжів коричневого кольору та 1 – бежевого.
0: набираємо ланцюжок з 17 ПП, далі в’яжемо починаючи з другої петлі від гачка. Наприкінці кожного ряду робимо 1 ПП та повертаємо в’язання.
1-15: 16 СБН (16)
16: з наступної сторони: 14 СБН, ПР; з наступної сторони: 16 СБН; з наступної, останньої сторони: 14 СБН, ПР.
Перевіряємо кількість петель на кожній стороні – має бути по 16. На коричневій деталі обрізаємо нитку із запасом для пришивання та закриваємо в’язаний ряд.
На бежевий деталі (це низ голови) нитку не обрізаємо, робимо ЗС та ПП. Продовжуємо в’язання.

ГОЛОВА:
Наступний ряд в’язатимемо за задню стінку петлі. Будьте обережні з протяжками, щоб вони не деформували деталь. Як правильно міняти колір пряжі показала в ВІДЕО-УРОКЕ.

Картинки для голови я зробила сама. Тут 1 піксель = 1 петля. Першим в’яжемо потилицю. Перша петля буде у нижньому правому кутку. А далі по логічній черзі.

Оригінальна схема Стів для порівняння:

В’яжемо на мою картинку, не забуваючи змінювати колір.
1: цей ряд в’яжемо за задню стінку петлі 64 СБН (64)
2-16: в’яжемо без змін по 64 СБН (64)
Обрізаємо нитку коротко і закриваємо в’язаний ряд.
Наповнювач додамо у процесі пришивання «кришки».

Тепер кріпимо руки, закриваємо деталі та пришиваємо голову, як показано у відео на початку МК. Стів готовий;)

Сподобалася схема Стів із Майнкрафт гачком? Поділіться їй у соціальних мережах

Слава Україні! 💛💙

Ви зараз переглядаєте Схема Стив Амигуруми из Майнкрафт